Documente de organizare şi funcţionare

13.09.2024

REGULAMENTUL INTERN

REGULAMENT DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE

10.09.2022

Tematică orientativă Consiliul Profesoral, an școlar 2021-2022.

Tematica CP

09.09.2021

Codul de etică și deontologie profesională, an școlar 2021-2022.

Codul de Etica si Deontologie Profesională

28.03.2021

Lista functiilor si veniturilor conform legii 153/2017.

Salarii Scoala Micesti

 12.12.2020

Plan de integrare pentru implementarea strategiilor naționale anticorupție 2020-2021.

Plan integritate

Codul de etica si conduita profesionala .

CODUL DE ETICĂ ȘI CONDUITĂ PROFESIONALĂ

Raport anual privind aplicațiile Legii 544/2001 pe anul 2014.

Raportul anual întocmit conform art. 5 din Legea nr. 544/2001 referitor la accesul la informațiile de interes public cuprinde:

a) Acte normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituțiilor publice:

– Legea educației Naționale nr. 1/2011.

– Regulamentul de organizare și funcționare a unităților din învățământul preuniversitar aprobat prin Ordinul nr. 4925/2005 cu modificări ulterioare.

– Adresa ISJ Argeș nr. 2300 / 10.11.2011 prin care se acordă statutul de școală cu PJ.

– Codul de înregistrare fiscală nr.2945185 eliberat de ANAF la data de 30.11.2012.

– Regulamentul de ordine interioară.

b) Structura organizatorică:

Instituția este condusă de către Consiliul de Administrație care are în componența unui număr de 9 membri. Directorul școlii este președinte Consiliului de Administrație și al Consiliului Profesoral și exercită conducerea executivă a unei țări de învățământ, în conformitate cu atribuțiile conferite de lege, cu hotărârile Consiliului de Administrație al unității de învățare, precum și alte reglementări legale. De asemenea, în cadrul instituției funcționează Comisia pentru Evaluarea și Asigurarea Calității în educație (CEAC), conform prevederilor legale în vigoare.

În subordinea directorului, conform Organigramei școlii își desfășoară activitatea: compartimentul secretariat, compartimentul financiar contabil, catedrele/comisiile metodice, coordonatorul pentru programe și proiecte educaționale. Atribuțiile acestora sunt bune în fișele postului, precum și în Regulamentul de ordine interioară.

Programul de funcționare al instituției:

-învățământ primar: 8.00-12.00

-învățământ gimnazial: 12..00 – 18.00

Programul de audiențe al directorului – luni-joi în intervalul orar 10.00 – 12.00.

Programul de lucru cu publicul al secretariatului : luni,miercuri, vineri- orele 10.00-12.00.

                                                                       marti si joi- orele-9.00-12.00

c) Numele persoanelor responsabile cu difuzarea informațiilor publice:

– director – prof. Voicu Mihaela

– secretar – Marinescu Cristina

Pesoana responsabilă cu administrarea site-ului școlii: Caciulă Luminița.

Persoana responsabilă cu citirea email-urilor școlii, a site-ului ISJ Argeș: Marinescu Cristina.

d) Coordonatele de contact ale instituţiei:

Școala Gimnazială Nr. 1 Micești, com Micești, jud. Argeș.

Tel. 0248234013, fax 0248234013, email: scoalamicesti@yahoo.com, pagina web: www.scoalamicestiag.ro.

e) Surse financiare:

– Bugetul Local (prin Consiliul Local Micești, CJ Argeș).

– Bugetul de Stat (prin Inspectoratul Şcolar al Judeţului Argeș).

Bugetul instituției pe surse de finanțare este aprobată anual de ordonatorul principal de credit:

Consiliul Local Micești și Inspectoratul Şcolar Judeţean Argeș.

Bilanţul contabil se întocmeşte trimestrial şi anual pe surse de finanţare.

f) Programe și strategii proprii:

– Elaborarea Planul de Dezvoltare instituțională (PDI) pe termen mediu (3 – 5 ani).

– Promovarea ofertei educaționale.

– Asigurarea calității serviciilor educaționale.

– Parteneriate educaționale.

– Asigurarea resurselor financiare/ materiale.

– Asigurarea resurselor umane (cadre didactice, personal auxiliar și nedidactic).

g) Lista cuprinzând documentele de interes public:

– PDI si anexa ( plan operational, planuri manageriale).

– Regulamentul de ordine interioară (ROI).

– Organigrama instituţiei.

– Oferta educaţională.

– Structura anului şcolar.

– Document despre examenul: mișcarea personalului didactic, admiterea elevilor în liceu și ele de evaluare națională.

h) Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii:

– Strategii ale Comisiei de Evaluare și Asigurare a Calității.

– Metodologii MEN și Ordine de Ministru.

– Documente ISJ Argeș.

– Hotărări de Guvern.

i) Modalități de concurență a deciziei autorității sau a instituțiilor publice în situația în care  persoana se vede vătămată în privința dreptului de acces la cea de interes public  solicitat.

Persoana care se vătămată în privința dreptului de acces la  alegerea interesului public poate depune contestație / memoriu, în scris către conducerea, care va fi complet la secretariatul școlii, sau la forurile superioare (ISJ Argeș, Ministerul Educației Naționale).

Toate toate menționează mai multe sunt disponibile atât la sediul instituțional cât și pe pagina  proprie de internet http://www.scoalamicestiag.ro

Director, 

prof. Mihaela VOICU